Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BusiK Klubowicz
|
Wysłany:
Czw 18:19, 17 Lut 2011 |
|
|
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Elo.Krótki opis roxa.
rok:1998
przebieg:ponad 15 tyś.
setup wiele razy zmieniany ,ale ostatecznie jest tak:
mechanika:
cyl MHR Rep.
wał S6 hpc
wario Malossi Multivar
wydech Gianelli SHot
optyka:
ryfle
lampe tył led
lusterko F1
pokrywy pompy ham. SSP
manetki Progrip
zadupek TNT
obicie siedzenia TNT
stopka boczna
To chyba tyle.
foty z wakacji [link widoczny dla zalogowanych]
aktualnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BusiK dnia Sob 17:20, 26 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 18:35, 17 Lut 2011 |
|
|
|
Ahhh ta busikowa zieleń fajnoo fajnoo
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 18:36, 17 Lut 2011 |
|
|
|
Koniecznie sprzeglo i dzwon dawaj sportowe i wymien ten wydech na cos mocniejszego optyka kozak ! Na allegro go widzialem kiedys.
|
|
|
BusiK Klubowicz
|
Wysłany:
Czw 18:56, 17 Lut 2011 |
|
|
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Zmieniać w mechanice nic raczej nie będe.Sprzęgło dobre ,dzwon dobry,wydech to klasa c16 kręci wysoki obroty co mi w pełni odpowiada.Tak stał na allegro,ale się zepsuł i już nie stał.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 19:30, 17 Lut 2011 |
|
|
|
Fajnie optycznie zrobiony ;d
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 19:56, 17 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
BusiK Klubowicz
|
Wysłany:
Czw 19:49, 17 Lut 2011 |
|
|
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
BusiK napisał: | Zmieniać w mechanice nic raczej nie będe.Sprzęgło dobre ,dzwon dobry,wydech to klasa c16 kręci wysoki obroty co mi w pełni odpowiada.Tak stał na allegro,ale się zepsuł i już nie stał. |
Czytajcie troche.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BusiK dnia Czw 19:50, 17 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Franek
|
Wysłany:
Czw 19:56, 17 Lut 2011 |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Super tuning optyczny masz w roxie ;D
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
frakispeed Administrator
|
Wysłany:
Czw 20:00, 17 Lut 2011 |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 144 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko/Ładzice
|
no ale busik nie picuj tylko zakładaj sprzegło i dzwonek jak kkolega sugeruje bo wie co mowi;D
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 20:05, 17 Lut 2011 |
|
|
|
Przy takim cylindrze, to gaźnik jest ważniejszy od dzwonków, sprzęgieł, wariatorów, a nawet wydechu !!
|
|
|
frakispeed Administrator
|
Wysłany:
Czw 20:10, 17 Lut 2011 |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 144 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko/Ładzice
|
no fakt faktem ;D
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
BusiK Klubowicz
|
Wysłany:
Pią 9:15, 18 Lut 2011 |
|
|
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Napisałem już,ale napisze jeszcze raz.Nie będę nic zmieniał w mechanice(chyba że się coś rozwali)!.Chłodzenie jest dobre,osiągi też więc po co mi to?? Nie sugerujcie się teoriami tylko własnymi testami,doświadczeniami.
Ogólnie niewiem czy w tym sezonie nim wyjadę.Obecnie stoi sobie przykryty i nie do końca złożony.Także nie pytajcie kolejnych pytam typu zmień to,albo to.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BusiK dnia Pią 9:31, 18 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Mielczar Administrator
|
Wysłany:
Pią 11:44, 18 Lut 2011 |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 409 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Rox konkretny ;D
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 13:40, 18 Lut 2011 |
|
|
|
pewnie by mu dało to sprzegło i dzwon coś lecz widziałem jak to jeździ i to jest zbędne naprawde ważne ze się nie grzeje
|
|
|
BusiK Klubowicz
|
Wysłany:
Sob 12:56, 19 Lut 2011 |
|
|
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Dokładnie.Kto widział jak jeździ to wie ,żę zmiana sprzęgła dzwonu czy nawet gaźnika nie jest konieczne.Miałem przez moment gaźnik 21mm ,ale po 2 odpalaniach założyłem seryjny.
F5
Zapraszam do głosowania.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
neS.
|
Wysłany:
Sob 18:41, 30 Kwi 2011 |
|
|
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Gidle
|
No, no maszyna optycznie prezentuje się świetnie
jaki V-Max ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|