Forum www.erskobike.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
DITECH na GAŹNIK

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.erskobike.fora.pl Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Playboy7
PostWysłany: Pią 14:41, 15 Lip 2011 Powrót do góry


Dołączył: 15 Lip 2011

Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: R-sko

Siema. Mam aprilke sr z 2002 roku na wtrysku i chciałbym ją przerobić na gaźnik. I mam pytanie : czy da sie tak przerobić, aby była kopajka do odpalania nożnego?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Macio
PostWysłany: Pią 14:48, 15 Lip 2011 Powrót do góry


Dołączył: 12 Lut 2011

Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko

Najłatwiej to było cały silnik przełożyć od wersji z gaźnikiem bo jeśli chcesz zatrzymać ten silnik to nie wiem czy się tak da zrobić to już niech ktoś inny się wypowie

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Johnny
PostWysłany: Pią 14:55, 15 Lip 2011 Powrót do góry


Dołączył: 07 Lip 2011

Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/4

szczerze to ci się nie opłaca tego robić Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Playboy7
PostWysłany: Pią 18:10, 15 Lip 2011 Powrót do góry


Dołączył: 15 Lip 2011

Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: R-sko

Ej sorry ale ja nie pytałem sie czy sie opłaca tylko o coś innego.......

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DuDa
Administrator
PostWysłany: Pią 18:19, 15 Lip 2011 Powrót do góry
Administrator


Dołączył: 17 Lut 2011

Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Radomsko

Da się to zrobić ale to będzie bardzo drogie:/

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Playboy7
PostWysłany: Pią 18:20, 15 Lip 2011 Powrót do góry


Dołączył: 15 Lip 2011

Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: R-sko

Ale tak w granicach.......? Ile???

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DuDa
Administrator
PostWysłany: Pią 19:57, 15 Lip 2011 Powrót do góry
Administrator


Dołączył: 17 Lut 2011

Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Radomsko

1000zł+ bo trzeba sporo części innych włożyć:0 Np. Gaźnik dokupić. Wywalić pompy itp:) i przerobić instalację to będzie na pewno +1000:) więc lepiej kupić cały silnik:) A ten sprzedaćSmile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 20:43, 15 Lip 2011 Powrót do góry






nie trzeba wcale tak dużo robić, tylko wywalic pompe paliwa, kompresor wyjąć i zaślepic cale wejście czymś, przepustnice wyjąć i złączyć chyba dwa środkowe kabelki, kupic głowice od gaźnika i świece i chyba wszystko
Playboy7
PostWysłany: Pią 22:10, 15 Lip 2011 Powrót do góry


Dołączył: 15 Lip 2011

Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: R-sko

Mechanik mi powiedział że 400 zł przeróbka ale bez kopajki. Ale jak mówicie że z 1000 zł z kopajką to se daruje.......A silnik ile by kosztował?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Macio
PostWysłany: Pią 23:12, 15 Lip 2011 Powrót do góry


Dołączył: 12 Lut 2011

Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko

Jeśli seryjny to ok 400 zł

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 10:53, 16 Lip 2011 Powrót do góry






Co to kopki w di-techu musisz kupić ""Pokrywa przekładni + Kopniak + Półksiężyc + Sprężyna od cofania kopki + Zbierak""
Czyli jednym słowem kupujesz całą pokrywę i zabierak [link widoczny dla zalogowanych]

Jakoś tak Razz Pełno tego w googlach. To poczytaj sobie Dokładnie. Koszt nie powinien być taki duży.
Playboy7
PostWysłany: Sob 11:31, 16 Lip 2011 Powrót do góry


Dołączył: 15 Lip 2011

Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: R-sko

Aha. A za to wszystko ile by wyszło? Ej a nie bede musiał kupić też przeciwtalerza innego?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Johnny
PostWysłany: Sob 11:37, 16 Lip 2011 Powrót do góry


Dołączył: 07 Lip 2011

Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/4

z 600 zł

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 15:55, 16 Lip 2011 Powrót do góry






tu masz instrukcje jak przerobic na gaźnik
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.erskobike.fora.pl Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare