Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Playboy7
|
Wysłany:
Pią 14:41, 15 Lip 2011 |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: R-sko
|
Siema. Mam aprilke sr z 2002 roku na wtrysku i chciałbym ją przerobić na gaźnik. I mam pytanie : czy da sie tak przerobić, aby była kopajka do odpalania nożnego?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
Macio
|
Wysłany:
Pią 14:48, 15 Lip 2011 |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 264 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Najłatwiej to było cały silnik przełożyć od wersji z gaźnikiem bo jeśli chcesz zatrzymać ten silnik to nie wiem czy się tak da zrobić to już niech ktoś inny się wypowie
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Johnny
|
Wysłany:
Pią 14:55, 15 Lip 2011 |
|
|
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/4
|
szczerze to ci się nie opłaca tego robić
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Playboy7
|
Wysłany:
Pią 18:10, 15 Lip 2011 |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: R-sko
|
Ej sorry ale ja nie pytałem sie czy sie opłaca tylko o coś innego.......
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
DuDa Administrator
|
Wysłany:
Pią 18:19, 15 Lip 2011 |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 161 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Radomsko
|
Da się to zrobić ale to będzie bardzo drogie:/
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Playboy7
|
Wysłany:
Pią 18:20, 15 Lip 2011 |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: R-sko
|
Ale tak w granicach....... Ile???
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
DuDa Administrator
|
Wysłany:
Pią 19:57, 15 Lip 2011 |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 161 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Radomsko
|
1000zł+ bo trzeba sporo części innych włożyć:0 Np. Gaźnik dokupić. Wywalić pompy itp:) i przerobić instalację to będzie na pewno +1000:) więc lepiej kupić cały silnik:) A ten sprzedać
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 20:43, 15 Lip 2011 |
|
|
|
nie trzeba wcale tak dużo robić, tylko wywalic pompe paliwa, kompresor wyjąć i zaślepic cale wejście czymś, przepustnice wyjąć i złączyć chyba dwa środkowe kabelki, kupic głowice od gaźnika i świece i chyba wszystko
|
|
|
Playboy7
|
Wysłany:
Pią 22:10, 15 Lip 2011 |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: R-sko
|
Mechanik mi powiedział że 400 zł przeróbka ale bez kopajki. Ale jak mówicie że z 1000 zł z kopajką to se daruje.......A silnik ile by kosztował?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Macio
|
Wysłany:
Pią 23:12, 15 Lip 2011 |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 264 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Jeśli seryjny to ok 400 zł
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 10:53, 16 Lip 2011 |
|
|
|
Co to kopki w di-techu musisz kupić ""Pokrywa przekładni + Kopniak + Półksiężyc + Sprężyna od cofania kopki + Zbierak""
Czyli jednym słowem kupujesz całą pokrywę i zabierak [link widoczny dla zalogowanych]
Jakoś tak Pełno tego w googlach. To poczytaj sobie Dokładnie. Koszt nie powinien być taki duży.
|
|
|
Playboy7
|
Wysłany:
Sob 11:31, 16 Lip 2011 |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: R-sko
|
Aha. A za to wszystko ile by wyszło? Ej a nie bede musiał kupić też przeciwtalerza innego?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Johnny
|
Wysłany:
Sob 11:37, 16 Lip 2011 |
|
|
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/4
|
z 600 zł
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 15:55, 16 Lip 2011 |
|
|
|
tu masz instrukcje jak przerobic na gaźnik
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|