Forum www.erskobike.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Aprilia Rs 50 - Tuning By Mati ;)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.erskobike.fora.pl Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PrzemoZ
Klubowicz
PostWysłany: Sob 8:46, 03 Wrz 2011 Powrót do góry


Dołączył: 03 Kwi 2011

Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko

Każdy chyba by się bał Razz To dodaje od 50% do 100% mocy więc konkretna masakra.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Macio
PostWysłany: Sob 10:08, 03 Wrz 2011 Powrót do góry


Dołączył: 12 Lut 2011

Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko

Tylko byś użył tego parę razy wiec raczej wątpię czy to jest opłacalne lepiej dołożyć ta kasę w cylinder oraz gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ApriliaRs50
PostWysłany: Sob 10:23, 03 Wrz 2011 Powrót do góry


Dołączył: 09 Lip 2011

Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

Taki Joke ;d
Dobra znalazłem stronke i jest dosyć dużo tych wydechów do Aprilii.
A więc -
Polini Evolution - [link widoczny dla zalogowanych]
Metrakit Pro Race 3 - [link widoczny dla zalogowanych]
Barikit BRK 80cc - [link widoczny dla zalogowanych]
Malossi MHR Replica GP - [link widoczny dla zalogowanych]
Yasuni R1 - [link widoczny dla zalogowanych]
Turbokit Chromado Doppel-ESD - [link widoczny dla zalogowanych]
A tu link do stronki : [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ApriliaRs50
PostWysłany: Sob 10:25, 03 Wrz 2011 Powrót do góry


Dołączył: 09 Lip 2011

Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

Osobiście zastanawiam się na Polini Evolution, Malossi MHR Replica GP i Turbokit Chromado Doppel-ESD.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PrzemoZ
Klubowicz
PostWysłany: Sob 11:16, 03 Wrz 2011 Powrót do góry


Dołączył: 03 Kwi 2011

Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko

Ja brałbym na twoim miejscu zamiast 110cc to jakiś cylek 80cc typu Hebo Tomahawk albo Pata Negra i wydech metrakita pro race 3, gaźnior + inne duperele i rakieta gwarantowana. A pod 110 trudno wydech dobrać Razz Ten Metrakit poza tym będzie idealnie kolorystycznie pasował.
masz tu kilka cylków:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PrzemoZ dnia Sob 12:04, 03 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
ApriliaRs50
PostWysłany: Sob 12:47, 03 Wrz 2011 Powrót do góry


Dołączył: 09 Lip 2011

Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

Jeszcze mam dużo czasu na dobranie tych części. Przy tomahawk i innych 80-90 cm3 osiągnę moc max 23 km. nie wiem. Dopiero po pełnym tuningu będzie tyle. Sam Parmakit 110 generuje moc około 30 km. + inne duperele.
Poza tym.. jak kasa będzie.. to nie chce się bawić w mini tuning. Tylko Max Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ApriliaRs50 dnia Sob 12:49, 03 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
xxxkubek
Klubowicz
PostWysłany: Pią 15:33, 09 Wrz 2011 Powrót do góry


Dołączył: 24 Kwi 2011

Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4

nie chcę nic mówić, ale większość takich planów kończy się przed ich zaczęciem...
bo koszta na prawdę są wysokie, nie dziwi mnie więc to.
a po za tym spalanie będzie większe niz w rs125, które wynosi około 8-9l na 100km...
jeśli założysz to co będziesz chciał i jeździł nią tak duzo jak teraz, to Ci osobiscie pogratulujęSmile
Powodzenia w realizacji planówSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ApriliaRs50
PostWysłany: Sob 21:28, 10 Wrz 2011 Powrót do góry


Dołączył: 09 Lip 2011

Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

spalanie po tym tuningu będzie wynosić max 8 litrów Smile
a teraz pozostało zbierać kaskę i czekać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BusiK
Klubowicz
PostWysłany: Nie 7:03, 11 Wrz 2011 Powrót do góry


Dołączył: 06 Lut 2011

Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko

Chyba śnisz ,że 8 litrówSmile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ApriliaRs50
PostWysłany: Pon 16:12, 12 Wrz 2011 Powrót do góry


Dołączył: 09 Lip 2011

Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

Jeszcze zobaczymy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Macio
PostWysłany: Pon 16:20, 12 Wrz 2011 Powrót do góry


Dołączył: 12 Lut 2011

Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko

Minimum to przy super eko jeździe 8 litrow Wink
Jak będziesz cisnąć to ok 11 litrów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ApriliaRs50
PostWysłany: Pon 22:00, 12 Wrz 2011 Powrót do góry


Dołączył: 09 Lip 2011

Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

z resztą zobaczymy jak to będzie Smile. A jak nie to silnik. Od Hondy Cbr 125.
Narazie to można się tylko zastanawiać itd. Zobaczymy na lata. Z moją sytuacją finansową.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ApriliaRs50 dnia Pon 22:01, 12 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Danon
PostWysłany: Wto 18:24, 02 Paź 2012 Powrót do góry


Dołączył: 28 Wrz 2012

Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

Wydaję mi się że autor tematu ma max 12lat

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ryba1003
Klubowicz
PostWysłany: Śro 13:12, 03 Paź 2012 Powrót do góry


Dołączył: 10 Mar 2012

Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: R-sko,Strzalkow,Amelin

Nie autor tematu ma 17 lat (chyba).Kolega zglasza sie z prosba do nas to trzeba pomoc Very Happy A moje zdanie na ten tuning to kupic 125 i zarejestrowac na 50 jesli sie tylko da jak co to mnie poprawcie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ryba1003 dnia Śro 15:48, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.erskobike.fora.pl Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare