Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ApriliaRs50
|
Wysłany:
Śro 21:34, 31 Sie 2011 |
|
|
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Witam, proszę o dobranie dla mnie cześć do Aprili Rs 50 (AM6 Minarelli - Silnik)
Planowana moc.?! 25-30 km ;dd Koszt.. do 5++ tyś na tuning mechaniczny.
Cylinder - [link widoczny dla zalogowanych] Parmakit 110cc
Wał - [link widoczny dla zalogowanych] Parmakit Racing Carrera
Wydech - Polini Evolution 3 [link widoczny dla zalogowanych]
Moduł - [link widoczny dla zalogowanych]
A dalej.? Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ApriliaRs50 dnia Śro 21:44, 31 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PrzemoZ Klubowicz
|
Wysłany:
Czw 7:21, 01 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 74 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Jeżeli chodzi o cylek, to według mnie nie powinieneś przesadzać z pojemnością... Poza tym to kup cylek jakiejś renomowanej firmy, żebyś miał pewność, że będzie dobry. JA stawiałbym na Hebo Tomahawk 80cc + jakis dobry wał, a pozostałe części mogą być jak najbardziej. Nie dobrałeś gaźnika, a podam Ci jakiś później bo teraz nie mam za bardzo czasu na szukanie Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
BusiK Klubowicz
|
Wysłany:
Czw 11:04, 01 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Z tą mocą to przesadzasz.Jeśli tyle chcesz to silnik 125cm3.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 11:17, 01 Wrz 2011 |
|
|
|
Gaźnik obowiązkowo większy.
|
|
|
ApriliaRs50
|
Wysłany:
Czw 12:58, 01 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Tu jest spis cylindów o jakiej mocy są. (Do silników AM6 Minarelli)
Airsal 50 cc Aluminium = 11 km
Airsal 76 cc Aluminium = 15 km
Athena Racing = 16 km
Barikit Racing = 16 km
Bidalot 50 cc Replica = 13.5 km
Bidalot 70 cc Replica = 16.5 km
Conti CHR 50 cc Racing = 13 km
DR EVO 70 cc = 11 km
Hebo Manston Racing = 16 km
Hebo Revolution = 18 km
Maxi Kit 85 cc firmy TOp = 17 km (wał,cylinder,lozyska)
Metrakit Hand Made 70 cc = 12 km
Metrakit Pro race (MK) 70 cc = 22 km
Metrakit Pro Race (MK) 50 cc = 14 km
Metrakit SP (MK) = 16 km
Malossi MHR Replica 50 cc = 9 km
Malossi MHR Replica 70 cc = 12 km
Malossi MHR Team = 17 km
Malossi MHR Team = 14 km
Malossi MHR Team 80 cc = 19 km
Parmakit 110 cc = 25 km+
Hebo Manstron Pentanegra 70 cc = 24 km
Polini Aluminium (70 albo 80) = 25 km
Polini Aluminium 50 cc = 15 km
Polini EVOLUTION Aluminium 13 km
Polini 75 CC Ghisa = 12 km
Simonini 70 cc = 19 km
Simonini 90 cc (wał,cylinder)= 20 km
Top 2 Plus = 14 km
Top 2 Plus TS = 15 km
Top Trophy 73 cc = 11 km
Top Trophy 50 cc = 8 km
TPR 50 cc = 13 km
Top TPR 86 cc (86,37) = 22 km
Top TRP Corsa = 19 km
Znalazłem ten spis na youtube , nie wiem czy wszystko zgodne z rzeczywistością to wkońcu jaki cylek.?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ApriliaRs50 dnia Czw 12:59, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
ApriliaRs50
|
Wysłany:
Czw 13:06, 01 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
PrzemoZ napisał: | Jeżeli chodzi o cylek, to według mnie nie powinieneś przesadzać z pojemnością... Poza tym to kup cylek jakiejś renomowanej firmy, żebyś miał pewność, że będzie dobry. JA stawiałbym na Hebo Tomahawk 80cc + jakis dobry wał, a pozostałe części mogą być jak najbardziej. Nie dobrałeś gaźnika, a podam Ci jakiś później bo teraz nie mam za bardzo czasu na szukanie Pozdro! |
Parmakit to bardzo zacna i pewna firma nie wiem czy nie przesadzać bo do takiego rieju jak ma "Marunia" wkładają takie cylki. Ale co prawda to cross
http://www.youtube.com/watch?v=TxQVPgPZg_8
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
PrzemoZ Klubowicz
|
Wysłany:
Czw 15:42, 01 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 74 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Jeżeli tak, to rób co chcesz, wkładaj tego parmakita, obyś tylko nie przesadził Poza tym to postaraj się już wszystko wymienić z mechaniki co potrzeba, żeby wszystko nie zaczęło siadać po kolei. Ja osobiście życzę Ci powodzenia i czekam na efekty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PrzemoZ dnia Czw 15:46, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Reku Klubowicz
|
Wysłany:
Czw 19:28, 01 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
sprzedaj rs'ke i kup 125 ccm i będziesz miał napewno dużo więcej niz te 25 km
wychodzi na to ze masz ponad 9 tyś <wow> kup rs'e 125 ccm
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
ApriliaRs50
|
Wysłany:
Czw 19:30, 01 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
a ja prosze o pomoc w dobraniu części ;d
Myślę że trochę za wcześnie zapowiadałem to.. bo tak mniej więcej za tuning będę brał się dopiero na lato ;<
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
ApriliaRs50
|
Wysłany:
Czw 19:57, 01 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Już mówiłem.. nie ma mowy o 125.. dopiero na prawo jazdy moge mieć 600-tkę. więc mówię o tuningu
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Macio
|
Wysłany:
Czw 19:58, 01 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 264 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Wg mnie najlepiej wsadź sobie Hebo Manston Patanegra 70 cc = 24 km bo jeżeli bd chciał wsadzić 110 ccm to będziesz musiał przerabiać i chłodzenie będzie bardzo złe . Reszta części bardzo dobrze dobrana . Ale jestem tego samogo zdania co reku sprzedaj to i kup 125 ccm i na 50 ccm zarejestruj i będziesz miał więcej mocy itd . Co do gaźnika to jeśli chcesz robić 110 ccm to zamontuj sobie gaznik 28' dellorto najczęściej montowane w hondach NSR 125 . Wtedy wyciągniesz maksimum z tego cylka .Powodzenie w tych o to bardzo rozbudowanych planach.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
BusiK Klubowicz
|
Wysłany:
Pią 14:07, 02 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Co do tego spisu z yt to moce podane przez producentów są przeciętnymi z tego co można osiagnąć,po dobrym dobraniu części tyle osiągniesz.Z cylków to bym polecił Mhr replica 80 albo metrakit prorace 70.Gażnik min 21.Wał ,nowe łożyska ,do tego wydech np. polini evolution 3.Zmień odrazu tarcze sprzęgła na lepsze np metrakita.Tyle ci powinno starczyć.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
ApriliaRs50
|
Wysłany:
Pią 14:50, 02 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Co powiedziałbyś na to busik :dd
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
BusiK Klubowicz
|
Wysłany:
Pią 19:16, 02 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
Bałbym się tego użyć
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
ernest213 Administrator
|
Wysłany:
Pią 22:55, 02 Wrz 2011 |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 264 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Radomsko
|
By Cię wyjebało razem z tym motorem w kosmos
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|