Forum www.erskobike.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Czyszczenie i regulacja gaźnika DellOrto 12mm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.erskobike.fora.pl Strona Główna -> Zrób To Sam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danon
PostWysłany: Pią 21:53, 16 Lis 2012 Powrót do góry


Dołączył: 28 Wrz 2012

Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

Więc witam, chciałem pokazać jak wyczyścić oraz wyregulować gaźnik w naszym sprzęcie, dobrze by było jak byśmy mieli motorower/motocykl
z osprzętem dziś najlepiej gaźnikiem, gaźnik wygląda tak jak by ktoś nie wiedział Rolling Eyes

po czym możemy rozpoznać że nasz gaźnik jest zabrudzony/rozregulowany
najczęściej moto będzie ciężko odpalać, będzie się mulić, czy nawet wcale nie odpali Sad
_______
Teraz wyjmujemy gaźnik z króćca


Oraz z filtra powietrza, rozkręcamy gaźnik na drobne części, wszystkie dysze polecam do osobnego pojemnika Wink
korpus gaźnika wypłukujemy benzynie najlepiej ekstrakcyjnej później go wysuszamy i przedmuchujemy wszystkie otwory, teraz bierzemy się za dysze je też możemy wypłukać w benzynie (ale czystej najlepiej) i później je przedmuchujemy jak wszystko ładnie wyczyścimy to składamy i wkładamy gaźnik tak jak wyciągnęliśmy Very Happy
____

Teraz dokręcamy obie śrubki regulacyjne do spodu (środkowa to regulacja niskich obrotów, a ta po prawej od powietrza) więc teraz odkręcamy śrubkę niskich obrotów o 1,5 obrotu, i odkręcamy kranik odpalamy nasze moto pewnie będzie chodzić nie równo i nie będzie się wkręcać na obroty Smile, zaczniemy od regulacji niskich obrotów ja ustawiłem u siebie na 2,5k tys wy możecie tak jak wy to wyczujecie by praca silnika była optymalna nie za wysoko nie za nisko, okej więc teraz poczekajmy aż sprzęt się rozgrzeje jak będzie rozgrzany ustawiamy powietrze odkręcamy śrubkę lub dokręcamy (najlepiej o jeden pełen obrót) bo dojść do tego by nasz silnik dobrze wchodził na obroty i równie dobrze z nich chodził jeżeli dobrze wyczyścimy gaźnik i go wyregulujemy to poczujemy znaczną różnice w pracy silnika jeżeli wcześniej gaźnika nie czyściliśmy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.erskobike.fora.pl Strona Główna -> Zrób To Sam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare